قوانین و مقررات

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت آگاهي از نحوه استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های شركت سينا يدك فراز الوند كه زين پس به اختصار سيفا ( syfa ) ناميده ميشود به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت سيفا( syfa ) هنگام استفاده از پروفایل شخصی، و بهره گيري از تمامي خدمات ارائه شده توسط سيفا( syfa ) به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.

چهار چوب فعاليت شركت

چهار چوب فعاليت وب‏‌سایت سيفا( syfa ) مشتمل بر عرضه قطعات خودرو از شرکت‌های معتبر و رسمی به صورت آنلاین و ارائه خدمات فني و مكانيكي و امدادي ميباشد كه در ضمينه عرضه قطعات محدوديت جغرافيي را براي خود نميداند ولي در ضمينه خدمات فني و امدادي در مرحله اول محدوده جغرافيياي آن شهر همدان ميباشد و در صورت گسترش پوشش مكاني اطلاع رساني مجدد انجام خواهد گرفت .

قابل توجه كاربران عزيز

کلیه اصول و رویه‏‌های به كار گرفته شده در وب سايت سيفا( syfa ) منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با مشتري است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های سيفا( syfa ) تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

مفهوم كاربر يا مشتري

کاربر یا مشتری به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از امكانات وب سايت سيفا( syfa ) اقدام کند.
همچنین از آنجا که وب‌سایت سيفا( syfa ) خرده ‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده ،شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات از اين وب سايت اقدام می‌کند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

شركت سينا يدك فراز الوند ،سيفا( syfa )به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کندو در این راستا از تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، استفاده نموده.

موارد مهم مورد توجه در زمان خريد

براي انتخاب كالاي مورد نياز علاوه بر كدهاي سيستمي شركت مادر براي كاربران متخصص قابل مشاهده ميباشد تصاوير وعکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری نيز موجود است ،اما از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
براي تسويه مبالغ فاكتورهاي خريداري شده كاربر درگاه پرداخت الكترونيكي طبق قوانين و ضوابط پرداخت اينترنتي ميباشد كه در بخش درگاه خريد بعد از اتمام خريد ميبايست از اين درگاه براي تسويه فاكتور اقدام گردد.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در شركت سينا يدك فراز الوند ،سيفا( syfa ) مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در سيفا( syfa ) قیمت‏‌های خرده فروشی است كه بر مبناي قیمت كارخانه و شركت تامين كننده در بازار تعیین می‌‏شوند.
قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

سيستم ارسال و ارائه كالا به كاربران عزيز

شركت سينا يدك فراز الوند ،سيفا( syfa ) براي ارسال كالاها با دقت و سرعت بالا از سيستمهاي منظم و سريع اداره پست و ارسال آنلاين و شركت تيپاكس مبادرت خواهد نمود لذا کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، شركت سينا يدك فراز الوند ،سيفا( syfa )جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از ثبت و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد

ارتباطات الکترونیکی

آدرس  ایمیل  و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است  و تمام مکاتبات  و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و امكانات جديد، امکان دارد سيفا( syfa )برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید . در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه اطلاعيه ها، ايميل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند از طريق لينك تماس با ما نسبت به لغو ارسال اطلاعيه هاي جديد اقدام کنند.

خسارت در هنگام حمل و نقل

شركت همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها را در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد .
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش در قسمت درگاه ثبت شكايات ، ثبت و اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور براي بررسي و طي مراحل پاسخگويي در حد اقل زمان براي ارسال هماهنگ شود.
به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش ، سيفا( syfa ) در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.